مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-16اقتصادي

 تولید 30 میلیون قطعه انواع لوازم روشنایی در منطقه ویژه اقتصادی پیام


مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از تولید سالیانه 30 میلیون عدد انواع لامپ های کم مصرف و تجهیزات مرتبط با روشنایی در این منطقه خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از تولید سالیانه 30 میلیون عدد انواع لامپ های کم مصرف و تجهیزات مرتبط با روشنایی در این منطقه خبر داد.

نادر ثناگو مطلق با اشاره به فعال بودن پنج شرکت در زمینه تولید انواع لامپ و تجهیزات مرتبط با آن توسط شرکت های مستقر در این منطقه افزود: حدود 30 میلیون عدد انواع لامپ و چراغ های LED، کم مصرف، چراغ های پروژکتوری، انواع برد الکترونیکی، محافظ برقی، هواکش برقی و منبع تغذیه الکترونیکی لامپ توسط این شرکت ها تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اشتغال زایی بیش از 250 نفر در این شرکت ها خاطر نشان کرد: بخشی از این شرکت ها در حال توسعه فعالیت های خود هستند که در نهایت موجب افزایش اشتغال زایی و توسعه تولیدات این واحدهای مستقر در منطقه می شود.

ثناگو مطلق در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه توسعه زیر ساخت ها با هدف استقرار هر چه بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از اولویت های در دست اقدام در این منطقه است تصریح کرد: در کنار این واحدهای تولید کننده انواع لامپ، تعداد دیگری از صنایع مرتبط با این تولیدات نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 تولید 30 میلیون قطعه انواع لوازم روشنایی در منطقه ویژه اقتصادی پیام

 تولید 30 میلیون قطعه انواع لوازم روشنایی در منطقه ویژه اقتصادی پیام